"""Mitä Jeesus tekisi/sanoisi, jos seisoisi keskellä Konsernin suutelotilannetta? Mitä Jeesus tekisi/sanoisi, jos seisoisi huoneessa, jossa 1-2 vuotiasta lasta piiskataan? Mitä Jeesus tekisi/sanoisi 5 lapsen äidille, joka jynssää hammasharjalla nurkkiin piintynyttä likaa imetettyään kuopuksen, opetettuaan esikoiselle jakolaskuja, kirjattuaan ylös kaikki päivän kalorit ja tehtyään ilmaista työtä tk:n yritykselle? Mitä Jeesus teksi/sanoisi, kun pahasti alipainoinen äiti sanoisi 5-vuotiaalle, nälkäiselle tyttärelleen, että et saa ottaa lisää ruokaa, koska jeesus tykkää laihoista tytöistä.
Sitten lisää sovelluksia toisesta näkökulmasta?
Mitä tk sanoisi/tekisi, jos joukko fariseuksia ja heidän sotamiehiään tulisi ottamaan häntä kiinni? Voitko kuvitella tk:n ristille tai muuten marttyyrikuolemaan? Voitko kuvitella tk:n luopumaan/antamaan omastaan (rahaa/aikaa/vapaaehtoistyötä)? Voitko liittää tk:hon lauseen: minä olen hiljainen ja nöyrä sydämeltäni, tulkaa minun luokseni, niin te löydätte levon. Voitko kuvitella että tk seuraisi itse jotakuta, olisi jollekulle alamainen, pitäisi jotakuta herranaan, olisi jonkun orja, nöyrryyttäisi itsensä, kutsuisi piiriläisiään ystäviksi, kertoisi heille kaiken, olisi puhunut kaiken, minkä on puhunut avoimesti, mitään peittelemättä. Votko kuvitella, että tk koskettaisi pitaalista, muuten runneltua, yhteisön hylköitä, puhuisi näille kuten tasa-arvoisille ihmisille, arvostaen, nostaen loasta? Voitko kuvitella, että tk juoksisi konserniin palaavaa tuhkaajapoikaa/tytärtä vastaan kotitiellä, sulkisi tämän syliinsä, järjestäisi juhlat tämän kunniaksi? Voitko kuvitella että tk etsisi koko päivän yhtä kadonnutta lammastaan, polvet naarmuilla kiertelisi jokaisen pusikon, sulkisi hellästi syliinsä kun tämän löytäisi jne..
Jumalanpalvelijanhan tulisi muistuttaa Kristusta, kirkastaa Kristusta, seurata Kristusta, elää samanlainen elämä, jonka Kristus eli.""
==================================================================
Löysin tuolta vanhoista kirjoituksista lainaamani tekstin. Lastensuojeluviranomaisille pitäisi mahdollisimman pian ilmoittaa tuon kaltaisesta toiminnasta. Suomen laki kieltää lasten piiskaamiset ja henkisen manipuloinnin.
Tehkää rikosilmoituksia Koivuniemen kultista.