Saat toki anteeksi, L.
Olen ollut itsekin yllättynyt, miten Koivuniemellä ja minulla on niin samankaltaisia ajatuksia, mutta se johtuu siitä, että meillä on sama oppi-isä eli Binningit. Olen suomentanut "Olkaa Jumalle alamaiset.."-kirjan ja käynyt monissa, kenties kymmenissä Binningien seminaareissa ympäri maata, ne olivat kesän kohokohtia. Todellakaan minulla ei ole jäänyt mieleeni, minkä nimiset henkilöt olivat tilaisuuksien järjestäjinä, tuskin edes tiesinkään sitä.
Olen itsekin miettinyt, mikä on se "Jeesuksen ääni", jota minä seuraan hyvin tarkasti. Olen ajatellut että se saattaisi olla sama, mistä käytetään yleisesti nimitystä "omantunnon ääni", koska sanotaan, että Jumala puhuu ihmiselle omantunnon kautta. Joka tapauksessa Jumala on luonut ihmisen sellaiseksi että tämä pystyy kommunikoimaan henkien kanssa. Varsinkin pahan hengen tuomia ajatuksia esim. itsesäälin minä-muodossa sanomia valheita suomalaisten on helppo kuunnella: "Olen tällainen surkimus", "Olen mato", "En osaa mitään kunnolla", "Aina minä möhlin" jne.
Mutta jos pystymme kuulemaan demonien ja henkioppaiden ääntä, pystymme kuulemaan myös Jeesuksen äänen. Kun kerran Jeesus asuu henkensä kautta minussa, uudestisyntyneessä kristityssä, (Raamatussa lukee: "Kristus teissä- kirkkauden toivo") toki pystyn kommunikoimaan tämän minussa olevan Jeesuksen hengen kanssa. Binningin mukaan tulee sanoa suurella varmuudella, että Jeesus puhui minulle, koska se lisää uskoa.