Kirjoittaja Aihe: Bannaus  (Luettu 2248 kertaa)

admin

• Administrator
  • Nobo
    • Profiili
Bannaus
« : Joulukuu 30, 2010, 08:59:42 ap »
Ritvan kirjoittelu meni sen verran loukkaavaksi, että ylläpito laittoi hänet kolmen päivän kirjoitus-banniin. Lisäksi hän sai kehoituksen lopettaa loukkaavan kirjoittelunsa (erityisesti muille kuin Off-topic alueelle).

Jos tämän lyhyen bannin jälkeen kirjoittelutyyli ei muutu, niin sitten tulee uusi, pidempi banni.

Ritva

• Juniori
  • **
    • Profiili
Vs: Bannaus
« Vastaus #1 : Tammikuu 15, 2011, 10:52:24 ap »
Rakkaat foorumin jäsenet ja vierailijat,
Antakaa anteeksi, että olen kirjoittanut loukkaavasti. Vakuutan kuitenkin, että minulla ei ole olut loukkaamistarkoitusta kirjoitellessani. Kun olen useimmiten kirjoittanut minä-muodossa, se tarkoittaa että kyseessä on vain minun vaatimaton mielipiteeni.
« Viimeksi muokattu: Tammikuu 15, 2011, 12:23:24 ip kirjoittanut Ritva »

admin

• Administrator
  • Nobo
    • Profiili
« Vastaus #2 : Tammikuu 31, 2011, 12:42:47 ip »
Ritva-nimikerkillä kirjoittavan henkilön kirjoittelu on taas mennyt sen verran pois aihepiiristä, että ylläpito päätti antaa hänelle varoituksen. Jos hän vielä tarjoaa riivaaja-oppejaan lahkon uhreille tai muuten pyrkii viemään jokaisen keskusteluaiheen sivuraiteelle, hän saa pysyvän bannin.

Grattis

• Vieras
« Vastaus #3 : Helmikuu 06, 2011, 08:31:41 ip »
Eiko Suomessa ole sananvapaus ja sen pohjalta ei pitäisi bännäillä :)

Osku

• Juniori
  • **
    • Profiili
« Vastaus #4 : Helmikuu 13, 2011, 03:35:11 ip »

Heh.

Ei kai järkevä ihminen veisi sinne Jämsän vegaanien kokoontumiseen muuta kuin vegaanisapuskaa?

Ritva

• Juniori
  • **
    • Profiili
« Vastaus #5 : Helmikuu 13, 2011, 09:05:06 ip »
Grattis
Yleensä foorumeilla käydään keskustelua siitä, pitäisikö joku nimimerkki bannata vai ei, ja mielipitetä on puolesta ja vastaan. Täällä näyttää olevan aika yksimielistä porukkaa, kukaan ei ole noussut puolustamaan minua. En kyllä vieläkään ymmärrä miten jonkun tai siis minun vaatimattomat mielipiteeni ja minä-muodossa kertomani omakohtainen asia voisi loukata ketään. En yritä käännyttää ketään, jokainen saa ajatella riivaajien olemassaolosta mitä tahtoo.

Toisaalta lienen yksi niitä harvoja, joka on tehnyt jotain konkreettista vapauttaakseni konsernilaiset siitä kauheasta lahkohengestä. Tuloksia ei ole vielä kuulunut. Tarvittaisiin paljon esirukousta ystävienne vapauttamiseen.

Eihän sitä katolista kirkkoakaan vapautettu, vaikka se kait oli Lutherin toive, vaan tapahtui uskonpuhdistus. Konserni on ollut suhteellisen vähän aikaa toiminnassa, joten se voisi mielestäni (toivottavasti) vapautua kokonaan, myös TK:n tulisi vapautua iisebelin hengestä.

Mielensäpahoittaja

• ex-jäsen
  • Täysjäsen
    • Profiili
« Vastaus #6 : Helmikuu 14, 2011, 09:38:34 ap »
Ritva kulta, konsernilaisten vapauttamiseksi on tehty paljon, paljon asioita joista sinulla ei ole eikä pidäkään olla mitään tietoa.  Monet, monet myös rukoilevat, ulkomaita myöten, ja toivovat näkevänsä sen päivän, kun rakkaat ihmiset vapautuvat. On hieman törkeätä vihjata olevansa lähes ainoa, joka on "tehnyt jotain konkreettista". Sinut pitäisi kyllä bannata, olet tuonut tänne niin paljon kiistelyä ja loukannut monia. Keskustelualueilla mennään sen mukaan, mikä sopii niiden yksilölliseen luonteeseen ja ilmapiiriin. Tosiaankin vegaanien sivustoilla ei jaella liharuokareseptejä - minä-muodossakaan - vaikka sinulla on oikeus nauttia pihvistä. Etkö käsitä, että tämä asia on vielä paljon herkempi?

Ritva

• Juniori
  • **
    • Profiili
« Vastaus #7 : Helmikuu 14, 2011, 03:52:15 ip »
Mielensäpahoittaja
Kyllä kait minut sitten pitää bannata, mikäli ylläpito voi tehdä sen omatunto puhtaana Jeesuksen edessä. Olen kyllä yrittänyt kirjoittaa rakentavasti. Olen näköjään erehtynyt arviossani siitä, että "lienen (Huom! olla-verbin potentiaalimuoto) yksi niitä harvoja, jotka ovat tehneet jotain konkreettista konsernilaisten vapauttamiseksi". Arvio perustuu siihen mitä olen lukenut tällä foorumilla. Kiva kuulla, Mielensäpahoittaja, että konsernilaisten vapauttamiseksi on tehty paljon.
Juttelin tänään vanhan ystäväni kanssa puhelimessa, ja hän kertoi, että lahkolaisten vapauttamista rukoillaan aina ulkomaita myöten.
« Viimeksi muokattu: Helmikuu 14, 2011, 05:55:22 ip kirjoittanut Ritva »

lahis

• Nobo
  • *
    • Profiili
« Vastaus #8 : Helmikuu 14, 2011, 05:07:59 ip »
Ja kyllä tehdään edelleen muutakin kuin rukoillaan, mutta sitä ei vain voi täällä sanoa, sillä tätä voi lukea myös vielä sisällä olevia ihmisiä.